woensdag 29 februari 2012

Click en Kook


Ik heb me de laatste maanden (bijna jaren) gewijd (denk aan de 'regel' dat in Brabants of Limburgse taal een 'IJ' als een 'IE' wordt uitgesproken, dat helpt in je sollicitatiebrief '-tig' fouten te voorkomen).............................(ja, je kunt ook een spelling checker gebruiken, dat HOUDT je dom) aan het geesteskind (volg de komma's en de () en u zult bemerken dat de zin desondanks 'loopt') volgens mij een complete familie!!!) van mijn vrouw, te weten een digitaal kookboek (u zult daar via MAX/DWDD/P&W nader over worden ingelicht).

Moeilijke zin, die vorige, daar schijn ik volgens vele editors goed in te zijn. OK dan!

Sinds vandaag (nou ja, ik bedoel uiteraard gisteren, want dat was vandaag voor jullie) is dit produkt in zijn finale stadium gearriveerd, te weten: tis op een haar na klaar.

Ja, dat is schrikken Jamie Oliver en 'would be' 'number one' koks 'all over the world'..
(de vorige zin vertoonde teveel non-Nederlands, dus:

Ja, dat is Schrikken Jamie Oliver en alle overige ploeterkoks in onze wereld...
(deze zin vertoonde veel teveel Nederlands, dus dat zal een rechter wel verbieden vrees ik...)

Waar gaat het over....? Dat ga ik vanaf hier vertellen...:

Cornelia Agatha (en de rest) heeft een WERELDIDEE gerealiseerd.
Ze heeft voor IQ 80- en voor vele andere rugzak-kinderen een kookboek gemaakt.
Dit kookboek voldoet aan de volgende eisen:
  1. Er is sprake van 'taal' die iedereen begrijpt
  2. Er is sprake van 'taal' die IEDEREEN begrijpt (kan niet vaak genoeg gezegd worden)
  3. Het kookboek wantrouwt kookboeken, daar die uitgaan van IQ 100+
  4. (en waar vinden wij dit 'superniveau' nog tegenwoordig???)
  5. Een digitaal kookboek, want ook onze klanten zijn in staat een programma te installeren.
  6. (want die spelletjes installeren kunnen ze OOK goed.
  7. Klanten weten wat ze willen, maar hoe kom je waar je wezen wilt?
  8. Nou, bij dit kookboek dus. U vraagt, wij draaien!
  9. Wat je wilt wordt afgedrukt, gooi dat kookboek van je oma maar door de plee.
  10. Wat je wilt, kun je doen, heel velen zijn je VOOR gegaan.
  11. Je wilt eten? Dat kun je zelf realiseren. Gebruik dit kookboek.
Het heet: ClickenKook (en er zijn 4 delen van).
Het houdt rekening met het feit dat je niks van koken kunt.
Het is GEMAAKT voor de NIET-koker!
Het maakt je niet dik of dun, maar je EET wel!

EN, je maakt het zelf klaar....
Suck-6

Geen opmerkingen: