dinsdag 7 juni 2011

TEVEEL


Er gebeurt gewoon teveel.
Neem nu Griekenland......

Griekenland (uiteraard: moet UIT de euro, ondanks het gebral van de Swijnbergens en de 'debooten's en al die andere 'kalm aan dat breekt het lijntje niet, immers wij willen allen DSK opvolgen - op termijn' figuren.

Ach wat erg: een nep-lid van de euro blijkt na tien jaar inderdaad geheel en al NEP.

DUS?

Een aantal andere euro-leden blijkt eveneens nep.

DUS?

Eigenlijk blijkt -op Duitsland, Nederland en Luxemburg na- het hele zooitje VOLKOMEN NEP..
Dan zeg je: oplichting, fraude, valsheid in geschrifte.... en dergelijke.

Wat zeggen onze top-100-sukkeleconomen....
betaald door de staat, nou dan weet je het wel...
Die zeggen: tja, ehh, toegelaten schept verantwoordelijkheid,
wij hebben wederzijdse belangen,
ook Nederland (dit heet ABN-AMRO/ING/RABO/etcetera)
heeft voordeel van een gezond Griekenland.... (en ons wachtgeld zorgt voor de rest...)

Tuurlijk, maar dat voordeel hebben ze met hun rente-risiko-opslag al 10 (ik zeg TIEN) jaar genoten, dus Janslog zegt: nu is het wel klaar,

R I S I K O = risiko dus nu gaat barbertje hangen, ofwel (vul in de zojuist genoemde banken) gaan betalen, want voor 100 geleende euri, betalen die tzatziki-knutselaars er nog geen 50 euri terug.....

HOOOHHH, HO-HO zegt Zalm (de opperridicuul van verenigd Nederlands-economenland..)
Dat gaat de STAAT (hij bedoelt ABN-AMRO, maar ZEGT de STAAT) heel veel euri kosten.
Oei, zegt overvette Jankeesdejager-cda-inzijngenen, DAT moeten we voorkomen...

Hij BEDOELT: ik wil net als Wouter Bos commissaris worden van KPMG (oid) in dit godvergeten gereformeerde kelotu-land. Ik houd het met mijn onkosten nota's ad 2 x Balkenende, NET uit, naast mijn salaris(je).

En meldt dus op TV (openbaar of commercieel, maakt hem geen ene ketter uit):
WIJ (= jij en ik = de belastingbetaler) MOETEN Griekenland helpen...
(het waarom blijft CDA-mystiek, want religieus, DUS onzin)
WIJ dienen solidair te zijn (als het de aandeelhouder en de banken maar niks kost).
WIJ moeten onze VERANTWOORDELIJKHEID nemen in EU-RO-PA.
(jochie, wat moet jij nog veel leren. Europa is 3 x niks!!!)
WIJ verliezen BELANGRIJKE contacten (LinkedIn enzo) als we NEE zeggen.
(ja, UITERAARD is dat voor MIJN carriere, SO WHAT, zegt JKdeJ)
WIJ worden de risée van de EU...(oh en DSK dan? en de EHEC-ellende dan?)

• Jan-Kees de Jager is een bange kleuter die zijn miljoenen-pensioen bedreigd ziet.
• Hij is in het gezelschap van DITTO-kleuters als Arnoud, en Sweder, en (zo voorts).
• De euro is ten dode opgeschreven (hetgeen ik al ca 15 jaar beweer)
• Tenzij we de sukkels eruit mieteren en met 'de grote mensen' verder gaan.
• DAT is MIJN winkel!

Hier sta ik, ik kan niet anders (vrij naar debiele Geert).

Geen opmerkingen: