maandag 16 mei 2011

www.schiedamstad.nl, ofwel 'fatwa'


Als in mijn vorige bericht.
In Schiedam is een lokale site aktief:

Erg leuk allemaal.
Als het leuk is tenminste.

Als eerste poorter ben ik verbannen van deze site.
(er zijn maar ca 100 deelnemers)
Ik ben 1 van de TOP-schrijvers.
Althans in kwantiteit.
De kwaliteit laat ik ter beoordeling aan anderen over...

Het heeft er alle schijn van dat ik de moderatoren van deze site tegen de hakken heb getrapt, ofwel hen tegen mij in het harnas heb gejaagd, of anderszins tot hun oordeel heb gebracht (uiteraard geheel en al BEDOELD/BEOOGD...)


Ik laat nog wat twijfel hangen:

Ofwel er zijn 'deelnemers' die mijn schrijfgedrag afkeuren
(dat kan de eerste burger van de stad Schiedam zijn,
of de laatste, jeweethetniet....)

OF

er zijn mensen die zich persoonlijk bedreigd voelden door idem ditto.

Hoe dan ook, na enkele 'bedreigingen' c.q. 'tijdelijke verbanningen' richting mijzelf, heeft men de euvele moed gehad mij 'integraal' en 'permanent' te verbannen van de site. Als het nog 1 week langer had geduurd, had ik mijzelf verbannen, maar ze waren mij een slag voor (1-0 voor schiedamstad.nl).

Ik ga ervan uit dat de betreffende site de leef- en leerregels van Geert W. voor 100% onderschrijft, te weten: 'vrijheid van meningsuiting is mijn recht, behalve als iemand zich tegen mij uitspreekt'. Google wat rond betreffende het percentage 'Geert'-stemmers in Schiedam en u begrijpt de vorige 'statement'.

'Al goed' that ends good.
DIT echter 'did NOT end good'.
Ofwel, hier is stront aan de knikker.
Ofwel, men heeft mij nu als vijand van www.schiedamstad.nl te tellen.
(en er zijn er maar heel weinig op deze aardkloot die deze 'fatwa'-achtige uitspraak mij kunnen ontlokken).

Men gaat ervan horen.

En U, mijn geeerd publiek, uiteraard ook.

Geen opmerkingen: