zaterdag 21 mei 2011

Joeg HEI


Ik heb er weer zin in!
Wacht op meer.
Ik stel niet teleur.








Ja het is een hard gelach/gelag als je geen netwerk meer kan bedienen, oh nee 'servicen'.
Als je niet meer 'jeugdig'-ik-gericht-zelfzuchtig en 'greedy' over-komt, of is het overkomt?

Vanaf heden (+ of - een paar weken) word ik eerlijk en oprecht.
(u kunt mij hier op afrekenen, dit is een politieke, geen juridische uitspraak)
(dus het betekent helemaal geen ene moer)

De WAARHEID
DE VRIJHEID

Staat -kennelijk- onder druk (aldus een recente rechtszaak tegen een Kamerlid)
Onzin uiteraard.
Hij wordt vrijgesproken (= commercieel aantrekkelijk, DUS het gebeurt)
De waarheid is onsterfelijk.
Net als ik.
(en ik heb Simone gelezen en de Highlander gezien).

EN IK WORD 256 (dit is 16 x 16, het ultieme computergetal)
MARK my WORDS (en als je tegen die tijd niet meer leeft ben je out-of-the-game).

Waarheid: ken ik, doe ik niet altijd aan mee, heeft zijn redenen (of die van haar)
Vrijheid: is van de andersdenkenden (Rosa L uiteraard, danku), maar heeft geen 'soul'

Vrijheid moet herkenbaar zijn.
(dat betekent zoveel als: MARKETING/COMMERCIAL-vrij)
(kun je je dat voorstellen? Ik niet met 23187 commerciele zenders in de lucht)

Marketing/commercie/reklame/commercials...
is geen vak. Het is -kennelijk- toegelaten als verdienmodel
maar het is geen vak (V A K) waarop je trots kan zijn...
kijk naar de film 'NETWORK', dan weet je wat ik bedoel.

OH EURO, WHY hast thou forsaken me?

Nou, en daar gaat het vervolg van dit blog over.

LEUK HE?!!?!

Geen opmerkingen: